Ini Tag Semata Mata Kucing

heyya! sila lihat entri di bawah, dan pasti nya semua tahu saya kat mana sekarang. oke. sebenarnya saya malas nak tulis hal tu sebab entri ni adalah khas, iaitu untuk menjawab tag semata mata. maaf ya adik husna, agak terlambat sikit akak jawab tag nya. hey hey hey 

oh ya, saya lupa siapa lagi yang pernah tag saya. jadi, minta halal kan yea? ho ho ho. okai okai, terus kan membaca tag yang tak memberatkan otak ini. ;p 

1. Berapakah umur anda pada tahun ini? 21 tahun. Mak saya kata saya dah boleh kawin. betul ke?

2. Berikan empat azam pada tahun ini azam untuk sedikit chabbie. azam untuk dapat sambung belaja. azam untuk menjadi comel. azam untuk menjadi solehah.

3. Apakah yg anda lakukan ketika mlm countdown? err.. lupa. ho ho ho~ 

4. empat kenangan manis ketika tahun 2008: minum air teh beng manis. makan kek marble manis. melawat pakcik yang menghidap kencing manis. dan berkenal dengan cik manis.

5. empat orang untuk ditag:- no one.

 
ini pula percuma bersama tag di atas.

*update :secara tiba tiba saya ditag dari eda. macam tau tau aje kan. haih!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu? famili

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri? tadi petang beli Nasi Goreng Thai Chicken kat food court KL Sentral. nyum~nyum~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu? erkh. langsung tade dalam wikipedia otak saya. untuk buat masa ini lah ;p

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan? blood si thicker than water.

5. Adakah anda dilamun cinta? Tidak sama sekali.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam? restoran rumah Ayuni. sungguh sedap mak cik ;p 

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli? Like the Flowing River.

8. Apakah nama penuh kamu? dulu dah pernah jawab. *ini tak tik baru

9. Kamu lebih senang ngan mak atau ayah? ma dan abah. I love both of yu

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda? Nabi Yusuf. 

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
1. Ayuni
2. Azza 
3. Mira 
4. Diana 
5. Eqien 
6. Zaem 

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri? mesti lah. saya kan rajin ;p

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi? rumah saya. seronok woo~

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu? 
1. dia Eda 
2. dia ada encik Kamal. 
3. dia ada dua kaki 
4. dia perempuan. 
5. dia gosok gigi setiap hari 

15. 8 perkara yang amat saya gilai? 
1. musik. 
2. buku. 
3. cokelat. 
4. tido. 
5. makan.

16. Pelukan atau ciuman? ma, ana nak peluk cium lagi. 

17. 8 perkataan yang sering diucapkan? 
1. aku lapar. 
2. hari ni nak makan apa. 
3. jom beli burger! 
4. alhamdulillah. 
5. so swit. 

18. 8 buah buku yang paling baru baca? Like the flowing river * satu saja ya. satu itu pun boleh makan masa setengah tahun untuk habis baca. 

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali? 
1. Misery Business, Paramore 
2. Burning Up, Jonas Brother 
3. What About Now, Daughtry 
4. Dan Sebenarnya, Yuna 
5. Mirage, Pesawat 
6. Sun Goes Down, David Jordan 
7. Taylor Swift, Love Story 
8. Thats Not My Name, The Ting Ting 

20. Mari Men-Tag 8 orang lain Ayuni dan Azza. padan muka!

18 comments

  1. yuhuu! jwpn yg mantapp.
    huuhu.

    ReplyDelete
  2. hah..dah age 21 eh
    WAJIB kawin nih makcik...
    nak kemna bagitahu kat mak dier..

    he he he

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  3. QUEENhusna-> agak agak boleh dapat A1 tak? huhu

    faqiha -> mari kita berusaha. ;p

    [yAN!e][pUTraJAya]-> oh no. saya muda lagi. huhu

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. salam ziarah.. ade mase, ade masa jemput ke rumah pulak yer..

    ReplyDelete
  5. kalo x dapat Nabi Yusuf, jumpe dokte yusuf mahu?? :P

    ReplyDelete
  6. gua suggest lu buat lagi satu blog khas untuk menjawab tag..hahaha

    ReplyDelete
  7. ape cite mlm countdown aku tgk filim tamil...

    ReplyDelete
  8. UnGu VioLeT-> ada keropok lekor tak?

    uShop-> buleh juga tu. informer jakim sekali. ;p

    mrblind-> satu cadangan yang bernas!

    sultan-> wah, minat benar filem tamil tu.

    ReplyDelete
  9. tade lagi my name..boriiiiiinngg..

    ReplyDelete
  10. ahai,kak fana! bulee. sis nk A100 pun leh! bhahahhaa.

    ReplyDelete
  11. aya..
    aza kena tag?
    camne yea...?

    ReplyDelete
  12. eRRy 501®-> oppss. im sorry. next entri ya. hehe

    QUEENhusna :)-> mesti tip top tahap phd tu. huhu

    ajaa~ -> nanti akan diterang kan ya? hehe

    ReplyDelete
  13. ermm..yea laaa...mungkin dah berjanggut saya menunggu..

    ReplyDelete
  14. bukan ke memang dah ada janggut ke?

    ReplyDelete
  15. a'aa la..lupa la plak..dh tuw mungkin saya akan berjambang..mungkinnnnn kottt..

    ReplyDelete
  16. hahaha. jambang? haha. boleh jugak. saya pun teringin gak nak tengok encik errrrrryyyyy 501 ni berjambang. hahahaha

    ReplyDelete
  17. a'aaaaaaa..boleee..sila lah ke bilik pameran di salon kecantikan kami yang terdekat..hehe

    ReplyDelete