Ini Tag Semata Mata Kucing

heyya! sila lihat entri di bawah, dan pasti nya semua tahu saya kat mana sekarang. oke. sebenarnya saya malas nak tulis hal tu sebab entri ni adalah khas, iaitu untuk menjawab tag semata mata. maaf ya adik husna, agak terlambat sikit akak jawab tag nya. hey hey hey 

oh ya, saya lupa siapa lagi yang pernah tag saya. jadi, minta halal kan yea? ho ho ho. okai okai, terus kan membaca tag yang tak memberatkan otak ini. ;p 

1. Berapakah umur anda pada tahun ini? 21 tahun. Mak saya kata saya dah boleh kawin. betul ke?

2. Berikan empat azam pada tahun ini azam untuk sedikit chabbie. azam untuk dapat sambung belaja. azam untuk menjadi comel. azam untuk menjadi solehah.

3. Apakah yg anda lakukan ketika mlm countdown? err.. lupa. ho ho ho~ 

4. empat kenangan manis ketika tahun 2008: minum air teh beng manis. makan kek marble manis. melawat pakcik yang menghidap kencing manis. dan berkenal dengan cik manis.

5. empat orang untuk ditag:- no one.

 
ini pula percuma bersama tag di atas.

*update :secara tiba tiba saya ditag dari eda. macam tau tau aje kan. haih!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu? famili

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri? tadi petang beli Nasi Goreng Thai Chicken kat food court KL Sentral. nyum~nyum~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu? erkh. langsung tade dalam wikipedia otak saya. untuk buat masa ini lah ;p

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan? blood si thicker than water.

5. Adakah anda dilamun cinta? Tidak sama sekali.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam? restoran rumah Ayuni. sungguh sedap mak cik ;p 

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli? Like the Flowing River.

8. Apakah nama penuh kamu? dulu dah pernah jawab. *ini tak tik baru

9. Kamu lebih senang ngan mak atau ayah? ma dan abah. I love both of yu

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda? Nabi Yusuf. 

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
1. Ayuni
2. Azza 
3. Mira 
4. Diana 
5. Eqien 
6. Zaem 

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri? mesti lah. saya kan rajin ;p

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi? rumah saya. seronok woo~

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu? 
1. dia Eda 
2. dia ada encik Kamal. 
3. dia ada dua kaki 
4. dia perempuan. 
5. dia gosok gigi setiap hari 

15. 8 perkara yang amat saya gilai? 
1. musik. 
2. buku. 
3. cokelat. 
4. tido. 
5. makan.

16. Pelukan atau ciuman? ma, ana nak peluk cium lagi. 

17. 8 perkataan yang sering diucapkan? 
1. aku lapar. 
2. hari ni nak makan apa. 
3. jom beli burger! 
4. alhamdulillah. 
5. so swit. 

18. 8 buah buku yang paling baru baca? Like the flowing river * satu saja ya. satu itu pun boleh makan masa setengah tahun untuk habis baca. 

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali? 
1. Misery Business, Paramore 
2. Burning Up, Jonas Brother 
3. What About Now, Daughtry 
4. Dan Sebenarnya, Yuna 
5. Mirage, Pesawat 
6. Sun Goes Down, David Jordan 
7. Taylor Swift, Love Story 
8. Thats Not My Name, The Ting Ting 

20. Mari Men-Tag 8 orang lain Ayuni dan Azza. padan muka!

18 comments