Tayangan Percuma

Hari sabtu begini, saya keluar ber'derak' secara berjemaah ke Zoo Negara. macam agak kolot, tapi saya suka dan yang paling penting, saya jumpa haiwan ni.

 
*sila kelik untuk buat dia lebih kelihatan hemsem

stylo gila kan rambut dia. nampak nya ada lagi yang masih dengan style rambut belah tomok Newboyz. rasa nya takperlu kot saya tayang gambar banyak banyak. sebab semua nya gambar haiwan. tak kan ada yang tak pernah tengok kambing kot. oh ya, saya tengok ramai yang macam jakun bila jumpa kambing. orang Key Ell ni tak pernah jumpa kambing ke? agak agak dorang pernah jumpa pok karung tak? jadi, saya tayang gambar ahli rombongan cik kiah saja lah. heheh!


 
oh ya, rupa rupa nya dia ni adalah cucu jiran nenek belah mak saya

   
gadis ni lawa kan dan Pakwe dia pun Hemsem ugak


 
saya memang tak lawa dan mamat tu pun tak hemsem ugak. aha!

 
di muka depan Zoo

Kamus Balai Raya: 
*berderak-bersiar siar 
*pok karung-mengkarung

30 comments