Sem Akhir Ni, Banyak Dugaan La Pulok!!

Saya paling tak suka bila benda yang saya rancang tak menjadi. atau ada yang mengganggu. tapi Kita cuma merancang, tuhan yang menentukan. Jadi, saya reda dan pasrah aje. hu hu hu 

sepatutnya khamis ni saya pegi Penang, rumah kawan saya. tapi tak jadi atas sebab final projek masih tak beres memandangkan isnin depan turn group saya untuk kena maki dengan lecturer. heh! rasa nya kritikan lecturer saya lagi berbisa berbanding Paul Moss. Harap presentation nanti berjalan lancar.

Sepatutnya juga saya akan balik Besut cuti 1 May nanti tapi saya balik awal, 29 April. ho ho ho tapi tup tap tup tap, saya dapat mesej supaya hadir untuk ujian MUNSYI sabtu ni. aiyayaya~ TERPAKSA lah saya balik besut minggu ni. tapi saya dah beli tiket untuk 29hb nanti. dan saya memang nak balik 29hb. haih! 

Geram betul. harap abah tak marah saya sebab asek balik aje. iya lah, tambang tiket pegi balik pun dah sampai rm100 weh. mau nya membebel encik abah nanti. 

oh ya, ujian MUNSYI tu macam mana ya?

12 comments