Today Is The Worst Day

aahhhh... jangan tanya saya pasal exam MUET tadi. tanya orang MPM, kenapa dia bagi Brad Pitt yang baca tape untuk listening tadi. langsung tak paham apa. tak pun mau nya terbelit belit lidah orang dalam tape tu, orang gaji Paris Hilton pun tak cakap sampai macam tu sekali la. huh!

dan tanya sekali kenapa 90 minit saja untuk writing. baru je semangat nak tulis esei, dah abis masa. jangan tanya saya macam mana saya boleh nyaris nyaris kena ragut tadi. tanya peragut bermotor tu, kenapa dia nak sangat amek henfon saya. takda henfon buat cara takda henfon, jangan bodohkan diri nak ragut orang punya.

nasib saya sempat mempraktikkan teknik cengkaman kuku helang tadi. baru lah henfon tak terlepas. apa pun, syukur alhamdulillah ya amat lah tersangat. semoga peragut tu jatuh tergolek dengan moto dia dalam empangan tali air sebelah pangsapuri saya semasa cubaan nak ragut orang lain. haih! dan kepada shidi, mana ada aku marah tadi. kenapa muka kau takut sangat tadi. siap explain segala bagai. ha ha ha

*akhir akhir ni saya asek mengeluh saja, kalau abah tau, mesti dia marah.

15 comments