Air Dicincang Takkan Putus

saya rindu kan seseorang. eh bukan, tiga orang. mak abah dan adik. hurm, rindu sangat. adik, jangan lupa beli kan gelang untuk kami ya? hu hu hu. saya benar benar berharap mereka selamat di sana. dengar kata kat sana sungguh la panas ya amat. mak saya kata hampir 50 darjah selsies, kalau mak saya tipu, makna nya korang dah kena tipu lah. dan saya juga. hu hu hu dan harap juga mulut adik saya berkelakuan baik. adik saya tu tak buleh makan saman sikit. lagipun mak saya kata kat sana kena berhati hati bila bercakap. kerana mulut badan binasa.

 
ini adik saya. dia selalu perasan hemsem.

19 comments

  1. gua doakan semua berjalan lancar.

    ReplyDelete
  2. dah beli gelang nanti, bagi gua juga..

    ReplyDelete
  3. kmu sperti adik dia.
    thniah krna klihatan muda :')

    ReplyDelete
  4. Syahdu siyutt entry ni!

    Aku ingat tu abg kau.. U look younger! Hahaha....

    Nanti kalu dapat gelang, kau kene pakai. Amek berkat!

    ReplyDelete
  5. Haha gmbr terakhir nmpk mcm kamu baru lps nangis ;P

    ReplyDelete
  6. gambar bawah sekali sememangnya comel

    ReplyDelete
  7. ok
    saya dua beradik
    saya abang dia adik

    dah itu saja.

    bai.

    ReplyDelete
  8. ayah saya & adek saya baru pulang dari sana. tapi die ziarah cairo dulu.

    Macam Biasa, Saya dapat minum air zam-zam. Tapi dengar ura-ura saya dapat wallet. Entah Betul, Entah Tidak.

    ReplyDelete
  9. Wah mcm best jer.. dapat buli adik hehehe.. nak join sekaki bley x??

    ReplyDelete
  10. john doe-> terima kasih. terima kasih :)

    bokbon-> lelaki pun pakai gelang ke? huhu

    cik manis-> yeke? tapi selalu org kata kitorang tak sama. huhu

    kikuri-> abang? abah aku selalu gak ckp macam tu. heheh. mesti pakai punya. huhu

    faqiha-> kami memang tak sama. buleh menyamar bf. hoho

    dhada-> nangis? bukan, excited buleh buli adik. sampai terkeluar air mata. haha

    babyjane-> haha. tau takpa. memang dia selalu jadi 'bf' saya. huhu

    kapten-> comel sebab aku sedang membuli. hoho

    rajuna-> wah. takpa. berdua lebih baik. huhu

    darkk-> SMS la, buleh wat permintaan lagi tu. huhu

    mrblind-> lu pun nak pakai gelang ke? haha

    asnacute-> memang bes. meh meh meh ;p

    ReplyDelete
  11. kami semua mendoakan agar semua nyer berjalan dengan lancar....amin....

    kalau ada gelang lebih....hulur2 sket kat orang Putrajaya nih...hehehe

    ReplyDelete
  12. insyaAllah..sumer akn ok!

    ~~bak kurma sket!!

    ReplyDelete
  13. kak yanie-> thx akak. gelang? insyaAllah. huhu :)

    kak Hanie-> thx akak. kurma? kat giant ada jual. huhu

    ReplyDelete
  14. bagus2.. kecik2 ni mmg best.. tgu la dah besar sume dah kahwin~ sedia2 la terima cabarannya adik beradik

    ReplyDelete
  15. ngape dicincang air tue...baik ko tutup jer kepala paip...kan senang he he he

    ReplyDelete
  16. penanya-> sekarang pun dah rasa. sedih. huhu

    fadh-> ces! ces! ces!

    ReplyDelete