Cuba Bersabar Dalam Semua Situasi

"Oit. Aku bosan la kat umah, ko ada cite yang bes bes tak? Pinjam weh"

" Ada tapi yang dah lama la."

"Cite apa? takpa, meh aku tengok dulu. Kot aku tak tengok lagi ke, lagipun aku memang bosan gilak duk kat umah ni"

"Oke oke, jap lagi aku bagi"

"Oke, set! Kalo buleh cari cite orang yang hemsem sket, nak cuci mata kasi kilat kilat sikit. dengan perempuan yang kiyut kiyut sekali. tak kiyut tak nak"

"Kalo gitu kena tunggu aku berlakon dengan Lisa Surihani dulu la, buleh?"

"Owh. Takpa lah, baik aku tengok Wanita Hari Ini aje lah."

Terima kasih kepada sahabat sejati saya kerana telah meminjamkan DVD berupa set cerita Oggy and the Cockroaches. Saya harap hari hari saya yang akan datang lebih bahagia di samping cerita pinjam ni. T_T

8 comments