Amukan Sejurus Amukan

Berdasarkan entri lepas lepas. Saya banyak mengamuk. Tapi biasa lah, mana ada orang tak mengamuk. Misti ada punya sikit sikit, sipi sipi rasa tak puas hati dengan orang. Kalau tak ada juga, berkemungkinan besar orang tu ada sakit organ dalaman. tak sakit organ, sakit jiwa. pasai dah hipokrit. hoho

Esok nak kena cari dapur. Mau panaskan otak. Kasi cair. Dah beku amat. dah lama tak belajaq kot kan, semua dah lupa. Lagi pula, belajaq elektronik masa semester satu dua tiga. Yaitu dua tahun lepas. Mana nak ingat balik. Kalau dalam freezer, memori tang elektronik tu ada kat bawah sekali. Nak korek, amatlah susah. Nak kena guna senduk kayu, cucuk cucuk. Paham ke idak ni? Sekeh kang.

**sekarang, rasa nak mengamuk. Macam mana buleh dalam sistem, dorang buat gua tak daftar subjek. Tak tau nak salahkan sapa. Gua dah hantar borang pendaftaran subjek kat dorang, by hand lagi. Ke nak by feet? Ada jugak yg kena sekeh ni.

6 comments