Konvakasyem

Hai Ho.

Lama gilak tak update. Tapi takpa, ini update untuk kali ini yaitu Majelis konvokesyen. hoho~ Konvo untuk diploma. Kat sekolah lama. Lama tak lama, dah setahun jugak lah saya dah berenti sekolah. Sampaikan jalan nak ke stesen bus kat sana pun ingat ingat lupa. Hoho. Macam biasa, tambah gambaq untuk kasi nampak entri ni panjang lebar banyak, taktik bersih.


pingat lompat jauh.


tapi agak terkilan sebab tak sempat bergambar dengan budak budak kelas. pasai kami lebih mementingkan perut dari gambar. Mau nya tak lapaq, dari pagi tak makan. Juga, ada rindu yang tak lepas. haih~

6 comments

  1. Ahmad Azrin, lu senyum ikhlas ke tak ni?

    ReplyDelete
  2. secret admirer la tu..
    elehhhh..macamlah gua tak tahu...rindu tak lepas konon..

    ReplyDelete
  3. happy convocation ye ana..lama tak nmpak...comel je awak..

    ReplyDelete
  4. Jo, ceh. rindu sama teman teman laaahhh

    Luth, bila masa saya pernah nampak gemuk. haha

    Violetless, hoho. Terimas. hehe

    ReplyDelete