Pekerjaan : Pelajar

Barusan tadi saya ada test matematik. Perasaan berhadapan dengan test ni, lagi teruk dari rasa bergaduh dengan pakwe. Kalau matematik tu satu bola, memang saya dah sepak dia sampai ke bulan. biar dia terapung kat sana sebuah sebuah. Hoho

Tapi takpa, nasi goreng pataya tadi dah berjaya buat saya kembali tenang dan bahagia. walau tak berapa nak sedap, tapi takpa. janji kenyang. Lagi pula, lagi berapa hari lagi, mau test lain pulak. Bosan betul jadi pelajar ni, asyik menjawap test aje keje nya. Haih

Tapi kalau tak belajar, takdak orang mau amek saya keja. huhu. Sudah lah, Selamat jalan romiyo!

5 comments

  1. hehe...
    rajin-rajin belajar..
    bulih kerja macam aku..tidur dekat pejabat...

    ReplyDelete
  2. kalau malas belajar, cari laki, kawen..

    :)

    ReplyDelete
  3. asna xsuke accounting.. pening~ klu math biasa2 kt sek tue suke hehe ;)

    ReplyDelete
  4. aku sokong komen jo kat atas tu..
    keja macam aku juga..leh tido kat opis sampai kuar air liur..hahaha

    ReplyDelete
  5. Jo, orait la tu leh tido. haha

    Ahmad Azrin, heh. tak mau lah.

    Asna, ni math luar biasa. susah gila. uhu

    liliyuli, ko buleh geng dengan jo. haha

    ReplyDelete