Mesej Yang Ku Terima

Tet Tet Tet.. (Bunyi mesej masuk) 

"Macam mana nak goreng ayam yang beku? full description pls!"

Tunggu la cair dulu ngok!

"Kunyit macam mana. eh, ayam simpan kat mana?"

Bila mak patah tangan, baru lah tau langit tu tinggi ke rendah, ye dok? Buat anak anak lelaki kat luar sana. Kalau setakat belajar masak, takkan buat korang jadi dayus. Apa lagi jadi Auwww...

8 comments

  1. hahha ayat last makan dalam

    ReplyDelete
  2. tu la...selalu sangat ke dapur...

    ReplyDelete
  3. huish, ni da tahap xpenah ke dapur.. tau makan je ni
    susah2

    ReplyDelete
  4. Naz, haha. terasa ke. haha

    Jo, selalu pegi makan. haih

    alien, haha. tau takpa. huhu

    ReplyDelete
  5. hyep..
    tgk photo kt fb farhana td
    nape dgn tgn mak farhana?

    ReplyDelete
  6. bukan saja xpandai memasak....tapi kalau x pandai pakai kain batik juga belum layak tuk berkahwin...hahahhaha

    ReplyDelete
  7. hahahaha. bila sampai tahap ayam simpan kat mana tu, ko memang kena bagi description yang betul2 detail.

    LOL.

    ReplyDelete
  8. N N, patah tangan. huhu

    IR, amboii....

    Macha, itu la. budak tak pernah masuk dapur. haih

    ReplyDelete