Hoi Orang Kampung!

Esok malam saya gerak balik kampung. Orang Parit, apa lagi. Bai bai la. Hahaha. Tak sabaq mau balik. Anak buah sedang menungguu. Walau Che Mat dah takda, tapi.. nak buat cane. T.T


Ye ye, saya tau. U lain suma dah lama cuti. Deme yang cuti pun mungkin dah bosan duk umah. Tapi, saya pedulik pa. Janji esok saya balik. kah kah kah! 

Oh ya, esok gerak naik bus. Jadi nya, semoga perjalanan lancar dan selamat. Bosan dah duk kat hostel ni. Rasa nak tendang orang. Suma nya nak cari pasai. Bosan betul. Okai. Bai bai

7 comments

  1. balik elok2. kalau orang seblah berdengko kuat sgt..pulas jek leher dia..okeh..

    haha

    ReplyDelete
  2. cuti tu cari keje part time..jgn asik makan tido jek..keh3

    ReplyDelete
  3. jgn blk mkn tdoq ja. tlg2 ma sket. ako sepak kang! hehehe.

    ReplyDelete
  4. HE slmt blik kg ana,jgn intai2 mamat bngla blkng umah tu nanti ada lk yg berkenan kat ana,kih3

    ReplyDelete
  5. salam... selamt pulang.. mga selamat sampai.. senyum selalu...

    ReplyDelete
  6. Kak Hanie, kalau saya yg berdengkur. mau nye dia pulas tengkuk saya. huhu

    alien, yes. time ni kene nikmati lebih sket.

    liliyuli, cuti pun 3minggu je. tak berbaloi nak cari keja partime. haha

    Kak ya, bia la bia laaa...

    fifi, huhu.. menakutkan ada la. haha

    farid, yup. thx :)

    ReplyDelete