Antara Saman Dengan Muka Kucing

Lepas raya haji hari itu, saya nyaris kena saman dengan Pakcik Polis. Eh, bukan nyaris. Tapi memang kena saman dah pun. Haih!

Member : "kalau tak nak kena saman, buat muka kucing."

Masa-elah nya, macam mana nak buat muka kucing tu? Hurm. Maybe sebab tu lah kot saya kena saman. Kalau tak, mesti tak kena saman punya. Okay, praktis buat muka kucing!

Abang polis, tega nya abang polis mau menyaman saya.

Tapi yang ni, nak kena pakai contact lens dulu lah. Mana sempat nak pakai contact lens, pastu nak bergesel - gesel kat pakcik polis lagi. Huih.

 Erk. Pakcik, jangan lah saman saya. Saya baru setahun jagung dalam bidang pemanduan kerete di jalan raya.

Hurm. Pakcik nak saman saya? Serius nak saman saya?

6 comments