DISCLAIMER


Segala artikel atau informasi yang disiarkan di laman blog Ibu Melur hanyalah pandangan peribadi penulis dan pemilik blog sahaja dan ianya tidak melibatkan mana mana pihak kecuali sebagaimana yang dinyatakan.

Penulisan di laman ini tidak bersifat kekal dan boleh berubah ubah mengikut keadaan dan sekiranya terdapat artikel yang tidak dikreditkan pada pihak penulis asal dengan betul, sila berhubung terus dengan penulis blog ini untuk pembetulan.

Penulis / pemilik blog Ibu Melur juga tidak akan bertanggungjawab ke atas apa jenis kerosakan atau kerugian yang berlaku disebabkan oleh blog Ibu Melur ini.

Segala komen yang berunsurkan negatif, perkataan kesat, politik, jenayah, rasis, bisnes dan keuntungan akan dipadamkan dengan serta merta. Penulis dan pemilik blog Ibu Melur berhak untuk memadam komen tersebut tanpa perlu memaklumkan kepada penulis komen bagi menghormati platform penulis / pemilik blog ini. Penulis / pemilik blog Ibu Melur juga tidak bertanggungjawab ke atas komen komen dari penulis komen pada blog ini.